Kompletná recenzia o hrách Apple TV (zadarmo)

Chcete hrať hry Apple TV? Ak áno, tak ste na správnom mieste. Apple TV nielen streamuje Amazon Prime, Netflix, ale prichádza aj s niekoľkými úžasnými pomocnými aplikáciami. Na Apple TV si tiež môžete zahrať množstvo hier. S množstvom titulov, z ktorých si môžete vybrať, môže byť kontrola perfektnej hry trochu zdrvujúca. Takže v tejto príručke budeme diskutovať o niektorých našich obľúbených hrách Apple TV, ktoré môžete hrať zadarmo.

Zoznam bezplatných hier Apple TV

Krížová cesta

Krížová cesta

Hra vznikla ako vtip na tému „Prečo kura prešlo cez cestu“ a zmenila sa na najobľúbenejšie hry na Apple TV. Cieľ je veľmi ľahký alebo jednoduchý, vy, ako kura môže prejsť cez cestu plnú protiidúcich vozidiel a nezomrieť.

Inštalácia Krížová cesta (zadarmo)

Spin Sports

Spin Sports je arkádová hra pre viacerých hráčov, ktorá vám umožní hrať so šiestimi ľuďmi. Teraz to môže znieť divne, ale každý hráč môže ovládať svoju postavu pomocou jedného tlačidla. Ostatní dvaja hráči však zdieľajú rovnaké diaľkové ovládanie a ostatní hráči sa môžu pripojiť pomocou ovládača Mfi, vďaka čomu je hra zábavnejšia.

Inštalácia Spin Sports (zadarmo)

Asfalt 8

Asfalt 8

Som veľkým fanúšikom závodných hier. V súčasnosti sú hry tak dobré, pokiaľ ide o ovládače alebo grafiku, že Asphalt 8 si zaslúži miesto len za to. Hra vás tiež vyzýva na vykonávanie vysokorýchlostných leteckých kúskov alebo dynamiky v intenzívnom zážitku z jazdy poháňanom fyzikálnym motorom. Všetko, čo musíte urobiť, je trafiť rampy a posunúť preteky nahor vždy, keď budete vykonávať divoké 360-stupňové skoky alebo kotúľanie sudom.

Inštalácia Asfalt 8 (zadarmo)

Do mŕtvych

Into the Dead je FPS s úžasným vizuálom a najlepšou hrateľnosťou pre mobilnú hru. Dodáva sa tiež s kovovou podperou, takže si môžete byť istí, že vaša aplikácia nebude mať problémy s Apple TV. Hlavným cieľom je zostať nažive a zničiť zombie v apokalyptickom svete. Získate odmeny alebo XP, keď v hre postúpite na vyššiu úroveň, alebo si môžete kúpiť ďalšie veci pomocou nákupov v aplikácii.

Inštalácia Do mŕtvych (zadarmo)

Moderný boj 5

Moderný boj 5

Modern Combat 5 je rýchly FPS pre jedného hráča. Ponúka kampaň spolu s brilantnou multiplayerovou akciou. Môžete si tiež vybrať z rôznych špeciálnych tried a odomknúť úžasné zbrane. Kampaň pre jedného hráča vás zavedie z Benátok do Tokia. MC5 je úžasný balík špičkovej grafiky s najlepším príbehom a dlhotrvajúcim adrenalínom.

Inštalácia MC5 (zadarmo)

Zahrajte si tenis 3

Hit Tennis je úžasná digitálna tenisová hra, ktorú môžete hrať na Apple TV. Môžete tiež bojovať s protivníkmi v 24 rôznych turnajoch na zábavných miestach po celom svete. Aplikácia však funguje so Siri Remote a funguje celkom podobne ako Wii Remote. Využíva tiež diaľkové senzory Siri. Znamená to, že môžete trafiť loptičku tam a späť a tiež upraviť uhol vašej strely, ktorý je založený na tom, ako šviháte diaľkovým ovládačom Siri.

Inštalácia Zahrajte si tenis 3 (zadarmo)

Angry Birds Go

Angry Birds Go-Apple TV hry

Zjazdové preteky prišli na Piggy Island a tentoraz sú v akcii Angry Birds. V Angry Birds Go, celkom vzrušujúcom preteku do cieľa, môžete strhnúť trať závratnou rýchlosťou. Môžete odomknúť motokáry alebo postavy, vyzvať svojich blízkych aj nepriateľov na globálnych rebríčkoch a môžete si zahrať miestne hry pre viacerých hráčov. Je to ako Mario Kart, ale s vtákmi.

Inštalácia Nahnevané vtáky (zadarmo)

Lego filmová hra Batman

Hra je oficiálna Lego Batman hra od Warner Brothers. Mohlo by to vyzerať ako nehanebný nekonečný bežec s Batmanom v ňom. Ale v skutočnosti je celkom dobrý. Príjemným prvkom je mechanika beatboxu zakaždým, keď havarujete. Chcete načasovať poznámky tak, aby sa presunuli späť do hlavnej hry, čo je Lego Batman, ako sa len dá. Naozaj sa posúva do ducha filmu a mení sa na zaujímavú hrateľnosť.

Inštalácia Lego filmová hra Batman (zadarmo)

Raymanove dobrodružstvá

RA je Mario od Ubisoftu, ak chcete, nie je žiadnym uchádzačom ani protivníkom pre niečo ako Rayman Legends. Rayman Adventures je úžasná a zároveň náročná plošinovka rovnako ako legendy jej veľkých bratov. Má viac ako 100 úrovní, aj keď sa môžu opakovať.

Inštalácia Raymanove dobrodružstvá (zadarmo)

Dan muž

Dan the Man-Apple TV Games

Dan the Man je úžasná arkádová hra, ktorá symbolizuje retro klasiku. Nedovoľte, aby vás oklamala animácia s pixelmi a grafika starej školy. Je to úžasná zábavná hra s nevhodným (niekedy) hrdinom, ktorý sa snaží zachrániť zemeguľu. Hra poskytuje odľahčený príbeh, v ktorom môžete zvyšovať úroveň alebo poraziť rôznych bossov. Kedykoľvek sa dostanete o úroveň vyššie, váš arzenál sa rozšíri alebo sa zlepšia bojové schopnosti. Môžete tiež hrať nekonečný režim, režim príbehu a režim šéfa, ktoré sú všetky vzrušujúce, ale ja preferujem režim príbehu.

Inštalácia Dan muž (zadarmo)

ako odstrániť desktop.ini

Vesmírny tím

V Spaceteame je vaším cieľom hrať hru so svojimi blízkymi a pokúsiť sa vyriešiť loď skôr, ako ju pohltí supernova. Najlepšie na hre je, že každý používa svoj vlastný iPhone ako ovládač a pustí sa do zábavy. Dostanete tiež kroky, ako vyriešiť svoju stranu lode na mobile a potom sa budete koordinovať so svojimi blízkymi. Je to celkom zábavné, o to viac, ak vaši blízki znesú nejakú kritiku.

Inštalácia Vesmírny tím (zadarmo)

Záver:

Spomenul som najobľúbenejšie hry z každého žánru a potom môžete vyskúšať všetky tieto hry, keď ste s rodinou a chcete zábavnú aktivitu. Hry ako Crossy Road, Angry Birds Go, PacMan sú zábavnejšie s priateľmi, avšak MC5, Lara Croft a Lego Batman sú mnohé náročné hry. Dajte nám vedieť, ktoré hry sú vaše obľúbené?

Prečítajte si tiež:

• Rôzne spôsoby pridávania hier do GeForce Experience