Kompletná recenzia Hrajte mobilné hry bez WiFi

Hrali ste niekedy? Mobilné hry bez WiFi? Za posledných niekoľko rokov konkurencia medzi hlavnými operátormi v USA konečne umožnila spotrebiteľom znova sa prihlásiť na nekonečné dátové plány pre Android. Používatelia chcú, aby dodatočné údaje záviseli od plánov ponúkaných priamo od ich operátorov, namiesto toho, aby sa museli obávať, že ich operátori si účtujú poplatky za prekročenie limitu, ktoré končia na konci mesiaca dosť drahým účtom. Aj keď sme radi, že ďalšie dátové plány ponúkané najnovšími mobilnými operátormi v krajine, chcú dva veľké problémy. Po prvé, sú dosť drahé a môžu niesť tlmivku, ktorá, žiaľ, môže obmedziť rýchlosť používania WiFi, ak prekročíte určitý percentil údajov používaných na celoštátnej úrovni. Ďalšia a pravdepodobne potrebnejšia je, že všetky dáta na svete nedokážu vyriešiť oblasti, v ktorých prichádzate o mobilné dáta alebo WiFi pripojenie.

Od bežných herných zážitkov až po niečo náročné, toto je zoznam najlepších mobilných hier dostupných bez pripojenia WiFi. Okrem toho získate offline zážitok pre jedného hráča.

Hrajte mobilné hry bez WiFi:

Tu je zoznam hier na hranie mobilných hier bez WiFi:

Angry Birds 2

Herná séria Angry Birds je veľmi populárna. Tiež bola pôvodne spustená pre iOS v roku 2009. Hra bola veľmi populárna, pretože vydala celú sériu tovaru, televíznych krátkych filmov, spin-off hier a tiež dvoch animovaných filmov. Avšak, skôr než plná konzola alebo licencované spin-off vydania pôvodnej hry. Angry Birds tiež nevideli úplné pokračovanie spustené až v roku 2015. Angry Birds 2 je priamym pokračovaním najnovšej hry.

Použitie pôvodného Angry Birds a niektorých jeho rôznych vedľajších produktov. Hru môžete hrať aj vypustením malých vtákov na svoju korisť, sériou vybudovaných platforiem držiacich ošípané, ktoré chcete zničiť. Po použití praku môžete ľahko strieľať svoje vtáky pomocou špeciálnych síl. Tiež vám umožňuje rozdrviť ošípané bez straty životov. Angry Birds 2 upravuje niektoré veci o tejto technike. Na začiatku obrovská zmena zahŕňa spôsob odpaľovania vtákov. Namiesto toho, aby bol každý vták ponúkaný vo veľmi konkrétnom poradí na každej úrovni. Získate tiež úpravu vtákov, čo vám umožní strieľať vtáky v akomkoľvek poradí, aby ste rozdrvili svoje nepriateľské ošípané. Môžete tiež zvýšiť svoje skóre a naplniť svoj „Destruct-O-Meter“, aby ste umožnili prístup k najnovším špeciálnym kartám v rámci úrovne a spôsobili prípadné škody svojim nepriateľom.

Celkovo to nie je dobrý spôsob, ako spustiť reklamy a nákupy v aplikácii do hry. Ale modifikácia v hre je tu taká najlepšia, že je zložité navrhnúť staršiu hru Angry Birds oproti tejto. Tiež sa uistite, že budete chcieť pripojenie Wi-Fi pri prvom vydaní hry, aby ste mohli nainštalovať ďalšie údaje. Potom sa môžete úplne spoľahnúť na offline hranie.

Zlá zem

Badland je jednou z tých hier, ktoré boli pôvodne spustené v roku 2013 pre Android a iOS. V roku 2013 hra vyhrala ocenenie Apple's Game of the Year a je celkom ľahké pochopiť prečo.

V Badlande môžete hrať aj za Clonyho, malého čierneho stvorenia, ktoré si lieta na fyzikálnej báze. Celý svet je dosť trippy, plný obrysov a vzorov, vyzerá úžasne naraz. Badland tiež ovláda pomocou gesta na jeden dotyk, udieraním nadol na obrazovku zdvihnite postavu (postavy) a spustením ich uvoľnite. Svoju cestu však môžete viesť aj pomocou doplnku sveta s ničivými prvkami, rolovacími prevodmi a úžasnými zničiteľnými prvkami. Po ceste môžete zbierať aj vylepšenia. Umožňuje vašej postave rásť, zmenšovať sa, zrýchľovať a ešte oveľa viac v tejto hre.

Hra je však celkom nádherná, využíva úžasné 2D animácie. Namiesto toho, aby mal 4 roky, stále vyzerá skvele pre Android a iOS. Hra stojí 3,99 $ na iOS a úplne zadarmo pomocou reklám na Androide. Používanie reklám je podľa našich skúseností dosť nepríjemné. Preto uprednostňujeme nákup v aplikácii za 3,99 USD za úplnú hru bez reklám.

Krížová cesta

S najväčšou pravdepodobnosťou ste nikdy v živote nehrali Crossy Road. Môžete hrať jeho duchovného predchodcu Froggera. Frogger’s sú populárnejšie medzi miliónmi hráčov a Crossy Road je najnovšia verzia alebo nástupca tohto žánru. Skôr než úrovne a skóre, s ktorými sa dá súťažiť, Crossy Road berie inšpiráciu Frogger a spája ju s non-stop bežeckými hrami, ktoré sa tešia popularite na platformách Android. Zahŕňa tiež služby Temple Run a Subway.

Základná téma Crossy Road je celkom jednoduchá. Všetko, čo musíte urobiť, je ovládať kura prechádzajúce cez cestu. Na zariadení s Androidom vám stačí pár kliknutí prstom. Cesta je nepochybne preplnená množstvom pohybujúcich sa áut, SUV a návesov. Hráč vždy začína späť od počiatočného bodu úrovne, ako pri akejkoľvek inej známej hre s nekonečným bežcom. Hra sa zameriava na hranatú 3D grafiku, ktorá naznačuje retro estetiku a zároveň zachováva pokročilý arkádový nádych. Postupným preklikávaním sa po obrazovke sa celá hra stáva čoraz komplexnejšou a využíva možnosť odomknúť viac ako 200 najnovších postáv a doplnkov.

Od spustenia hra presiahla päťdesiat miliónov stiahnutí. Ak hľadáte niečo celkom známe, vývojár Hipster Whale vytvoril aj najlepšieho Pac-Mana 256, úžasnú verziu Pac-Mana, a Disney Crossy Road, pričom využil pôvodnú stratégiu Crossy Road a znova ju uviedol na trh s licencovanými postavami Disney.

Downwell

Downwell je k dispozícii na Steam, PS4 a Playstation Vita, pričom hra vznikla priamo z iOS predtým, ako sa dostala na Android a tieto ďalšie platformy. Pri vyhľadávaní na platformách, na ktorých je hra dostupná, je však krížová príťažlivosť celkom zrejmá. Hra tiež pochádza od vydavateľa Devolver Digital. Je známy vydávaním hier ako Hotline Miami a Sam & Max na počítačoch a konzolách.

Downwell však nie je len arkádová strieľačka. Znamená to, že má úžasnú crossoverovú príťažlivosť. Použitie tvrdej krivky, vylepšenia a jednoduchého ovládania. Downwell tiež dokáže byť jednou z najlepších hier na zozname, ktoré majú krížovú príťažlivosť medzi týmito dvoma platformami.

Downwell je kriticky schválený z dobrého dôvodu. Je to tiež zhon, ktorý hľadá najlepší stred medzi typickým mobilným titulom a náročným herným zážitkom. Odporúčame, aby ste si ju kúpili bez reklám alebo nákupov v aplikácii, takže je ideálne ponechať si ju na svojom Androide a hrať v krátkom časovom intervale.

Boj tieňov 2

Shadow Fight 2 je 2D mobilná bojová hra. Rovnako ako ostatné, má aj svoje klady a zápory. Hra je veľmi príjemná, keď funguje. Má celkom odlišný výtvarný štýl, kde – ak ste venovali plnú pozornosť názvu. Bojovníci v hre sú tiež úplne zmätení v tieňoch, čo vytvára siluetový efekt na každého bojovníka.

Vec, ktorá ho odlišuje od ostatných, je boj. Poskytuje dobrý bojový systém pre nováčikov a maškrtníkov, ale súťaživí hráči budú šokovaní tým, čo sa tu ponúka. Animácie sú bezchybne plynulé na Androide aj iOS. Okrem toho existujú prvky RPG, ktoré sa objavia, keď začnete pridávať vylepšenia a úrovne. Je to celkom dobrý doplnok, ktorý ho dobre odlišuje od ostatných bojových hier.

Zápory:

Všetko má svoje nevýhody. Takže nevýhodou Shadow Fight 2 je najhoršia implementácia free-to-play mechaniky. Boje sú narušené „energetickými varovaniami“. Vytvára to mimoriadne frustrujúcu situáciu, keď nemôžu rýchlo napredovať počas hry. Po zhliadnutí reklám máte zadarmo drahokamy. Reklamy sú tiež najhoršie. Spôsobujú pády, spomalenia alebo vybitie batérie. Ale okrem všetkého je to jedna z našich obľúbených bojových hier na platforme.

Beh Sausage Beh!

Tí, ktorí hrali tieto typy populárnych nekonečných bežcov, určite poznajú Run Sausage Run. Hlavným cieľom hry je behať, behať a pracovať, kým nedosiahnete vysoké skóre. V tejto hre ovládate klobásu, ktorá má dve možnosti, ako sa pohybuje. Jednou z možností je rýchlo utiecť a zároveň sa vyhýbať. Ďalšou možnosťou je pohybovať sa pomaly a stáť vzpriamene. V prvej voľbe jednoducho podržíte prst na dotykovej obrazovke a prejdete si rôznymi výzvami, ako sú čepele, kladivá, píly a ďalšie. Hra je dosť podobná Super Meat Boy, ťažkej a rýchlej plošinovke, ktorá bola uvedená na trh v roku 2010.

Záver:

Tu je všetko o „Hrať mobilné hry bez WiFi“. Odporúčam vám zahrať si tieto vzrušujúce hry a podeliť sa s nami o svoje myšlienky. Ktorá je vaša obľúbená mobilná hra? Dajte nám vedieť svoje myšlienky nižšie!

Prečítajte si tiež:

• Ako natrvalo odstrániť účet učiteľa na ClassDojo
  • Používateľská príručka o tom, ako automaticky odpovedať na texty na iPhone