Kompletná recenzia na klasických webových stránkach pre retro hry

Čo viete o „klasických webových stránkach pre retro hry“? Súčasné množstvo „klasických“ konzol ponúka zatúženým hráčom najjednoduchší spôsob, ako zažiť svoje obľúbené tituly z 8- a 16-bitovej éry. Nanešťastie, hľadanie jedného môže byť trochu ťažké, nemôžem spomenúť, že ovládajú veľa mincí, s ktorými ste pravdepodobne ochotní sa rozlúčiť.

Našťastie je potrebné vždy nainštalovať RecallBox alebo RetroPie, ale ich konfigurácia môže byť strata času. Dúfajme, že potom, čo dostanete retro herné svrbenie, môžete ho jednoducho rýchlo poškriabať. V posledných rokoch sa objavilo mnoho webových stránok, ktoré sa venujú zabezpečeniu starých videohier. Najlepšie na tom je, že všetky hry sa dajú hrať priamo vo vašom prehliadači.

Klasické webové stránky pre retro hry:

Retro hry

ako hacknúť snapchat, aby ste sa dostali späť

archive.org

Poslaním Archive.org je udržiavať online úložisko všetkých vecí pre budúcnosť. Archive.org má vo svojej databáze obrovskú zbierku artefaktov na obrovské množstvo rôznych tém, od hudby cez hry až po filmy a všetko medzi tým. Archive.org tiež spravuje knižnice klasických videohier.

Archive.org organizuje svoju zbierku hier do dvoch knižníc známych ako Console Living Room a Internet Arcade. Console Living Room je domovom knižníc hier mnohých konzol. Tu nájdete obľúbené konzoly, ako napríklad Sega Genesis alebo Atari 2600. Nájdete tu aj mnoho neznámych konzol, ako napríklad Bally Astrocade. Stačí si vybrať svoju obľúbenú konzolu, vybrať hru a hrať ju vo svojom prehliadači, nie sú potrebné žiadne ROM ani emulátory.

twitch nefunguje na chrome 2016

Ak znova navštívite arkádu, máte šťastie. Internetová arkáda Archive.org má rozsiahlu knižnicu mincových hier zo 70., 80. a 90. rokov. Nakoniec, ak radi hráte počítačové hry, môžete sa pozrieť na Archive.org Kolekcia DOS . Nevýhodou obrovskej zbierky Archive.org je, že emulácia môže byť dosť chaotická alebo zasiahnutá. V riadiacej dokumentácii tiež chýba veľa hier. Znamená to však, že budete klikať na klávesy na klávesnici, kým nezistíte, ktoré z nich fungujú s hrou, ktorú chcete hrať.

Klasické opätovné načítanie

Hovorte o klasických počítačových hrách, Klasické opätovné načítanie je domovom pre viac ako 5 000 titulov pre Windows alebo DOS. Nájdete tu hry z 80. a 90. rokov v rôznych žánroch. Pre každého tu prináša niečo od stratégií hier v reálnom čase, ako napríklad „Command and Conquers“, až po strieľačky z pohľadu prvej osoby, ako napríklad „Doom“ alebo „Duke Nukem 3D“. Emulácia je celkom na mieste a okrem Archive.org sú zdokumentované ovládacie prvky pre každú hru, takže sa môžete bez problémov nasťahovať.

Najzaujímavejšou funkciou Classic Reload je možnosť upravovať grafické karty, zvukové karty a ďalšie pri emulácii hry. Je to spôsobené tým, že hry na Classic Reload pochádzajú z čias, keď sa hry pohybujú na rôznych počítačoch s celkom odlišnými hardvérovými špecifikáciami. To umožňuje používateľom vziať si, ako vyzeral ich individuálny herný zážitok z minulosti!

RetroGames.cc

retrogames.cc nie je najjednoduchšia webová stránka, pretože je filtrovaná trochu rušivými reklamami. Stránka má tiež pomerne veľkú zbierku hier. Niektoré z herných titulov na Retrogames pochádzajú z 8- a 16-bitovej éry. Nájdete tu však niektoré najnovšie hry z konzol, ako je Atari Jaguar alebo Playstation 1. Retrogames má tiež obrovskú knižnicu arkádových hier na mince. Majú tiež veľa modelov arkádových hier, takže si môžete pozrieť, aká hra bola v iných oblastiach po celom svete.

Úžasnou funkciou Retrogames je nastavenie hry priamo na váš web. Nie je to funkcia, ktorú používame všetci, ale je to vítaný doplnok. Nakoniec musíte vedieť, že emulácia mnohých náročných konzol v prehliadači môže byť špinavá. Počas testovania sme zistili, že niektoré hry zlyhali, zatiaľ čo iné sa jednoducho nedajú načítať.

Retro hry online

Retro hry online nemôže kategorizovať svoju knižnicu hrateľných hier ani iné webové stránky v tomto zozname. Môžete nájsť podľa systému, najnovšie prírastky, najhranejšie a najvyššie hodnotené. Huh, tituly v každej kategórii nie je možné zoradiť v abecednom poradí, takže prehliadanie hier je trochu nudné. Dúfajme, že si môžete zobraziť panel manuálneho vyhľadávania, aby ste našli konkrétne hry, ktoré chcete hrať.

Rovnako ako Retrogames.cc, aj Retro Games Online má niektoré reklamy vyskakujúce na celom webe. Pred spustením emulácie vybranej hry si tiež musíte prejsť jednu alebo dve reklamy. Jednou úžasnou vlastnosťou Retro Games Online je, že používateľom poskytuje možnosť emulovať hry pomocou Flash alebo HTML5. Niektoré z iných stránok vyžadujú použitie Flash, takže je dobré mať na výber.

chrome žiadosť o mobilné stránky

Záver:

Tu je všetko o „klasických webových stránkach pre retro hry“. Je tento článok užitočný alebo nie? Poznáte nejaké iné webové stránky, ktoré vám umožňujú hrať vaše najobľúbenejšie hry minulých rokov priamo v prehliadači? Dajte nám vedieť svoj názor v sekcii komentárov nižšie!

Prečítajte si tiež:

• Ako hrať hry Xbox na PC a návod
  • Ako používať MaMe pre arkádové hry na PC