Kompletná recenzia Hrajte mobilné hry bez WiFi

Už ste niekedy hrali Mobilné hry bez WiFi? Za posledných pár rokov konkurencia medzi hlavnými operátormi v USA konečne umožnila spotrebiteľom znova sa prihlásiť na nekonečné dátové plány pre Android. Používatelia požadujú, aby dodatočné údaje záviseli od ponúkaných plánov priamo od ich dopravcov. Namiesto toho, aby sa museli trápiť nad tým, že si ich dopravcovia účtujú poplatky za nadmerné náklady, ktoré na konci mesiaca vyústia do dosť drahého účtu. Aj keď sme radi za ďalšie dátové tarify, ktoré ponúkajú najnovší mobilní operátori v krajine, chcú dva veľké problémy. Po prvé, sú dosť drahé a môžu prenášať tlmivku, ktorá, bohužiaľ, môže obmedziť vaše rýchlosti používania WiFi, ak prekročíte nejaký percentil dát používaných na celoštátnej úrovni. Ďalším a pravdepodobne nevyhnutnejším údajom na svete nemôžu byť vyriešené oblasti, v ktorých prichádzate o mobilné dáta alebo pripojenie WiFi.

Od bežných herných zážitkov po niečo náročné - toto je zoznam najlepších mobilných hier dostupných bez pripojenia WiFi. Získali ste tiež offline zážitok pre jedného hráča.

naparovanie, ako skryť, akú hru hráte

Hrajte mobilné hry bez WiFi:

Tu je zoznam hier na hranie mobilných hier bez Wi-Fi:

Angry Birds 2

Herná séria Angry Birds je veľmi populárna. Pôvodne bola uvedená na trh pre iOS ešte v roku 2009. Táto hra bola veľmi populárna, keď vydala celú sériu tovaru, televízne kraťasy, spin-off hry a tiež dva animované filmy. Avšak skôr ako úplná konzola alebo licenčné spin-off vydania pôvodnej hry. Angry Birds si tiež nevšimlo úplné pokračovanie uvedené na trh do roku 2015. Angry Birds 2 funguje ako priame pokračovanie najnovšej hry.

Použitím pôvodného Angry Birds a niektorých z jeho rozmanitých vedľajších produktov. Hru si môžete zahrať aj tak, že vypustíte malé vtáky, ktoré sú vašou korisťou, sériu platforiem postavených na držanie prasiat, ktoré chcete zničiť. Po použití praku môžete ľahko vystreliť svoje vtáky pomocou špeciálnych schopností. Umožňuje vám tiež rozdrviť ošípané bez straty životov. Angry Birds 2 upravuje niektoré veci týkajúce sa tejto techniky. Obrovská zmena spočiatku spočíva v tom, ako začať s vtákmi. Namiesto toho, aby bol každý vták ponúkaný vo veľmi konkrétnom poradí na každej úrovni. Získate tiež výzdobu vtákov, ktorá vám umožní strieľať z vtákov v ľubovoľnom poradí a rozdrviť tak nepriateľské ošípané. Môžete tiež zvýšiť svoje skóre a naplniť svoj Destruct-O-Meter, aby ste umožnili prístup k najnovším špeciálnym kartám v úrovni a mohli tak poškodiť svojich nepriateľov.

Celkovo to nie je dobrý spôsob, ako realizovať reklamy a nákupy v aplikácii do hry. Ale modifikácia hrateľnosti je tu taká najlepšia, že je rovnako zložité navrhnúť cez ňu staršiu hru Angry Birds. Nezabudnite tiež, že pri prvom vydaní hry budete chcieť mať pripojenie WiFi, aby ste si mohli nainštalovať ďalšie dáta. Potom môžete byť úplne závislí od offline hry.

Badland

Badland je jednou z tých hier, ktoré boli pôvodne uvedené na trh v roku 2013 pre systémy Android a iOS. V roku 2013 hra získala ocenenie Apple’s Game of the Year a je celkom ľahké pochopiť prečo.

V Badlande môžete hrať aj ako Clony, malé čierne stvorenie, ktoré si razí cestu do celého sveta lietaním s hrami založenými na fyzike. Celý svet je dosť zložitý, plný obrysov a vzorov a vyzerá úžasne naraz. Badland tiež ovláda pomocou gesta jedným dotykom, klepnutím nadol na obrazovke zdvihnete svoju postavu (postavy) a spustením ju uvoľníte. Môžete však tiež viesť svoju cestu svetom doplneným ničivými prvkami, rolovacím mechanizmom a úžasne zničiteľným. Môžete tiež zbierať vylepšenia. Umožňuje vašej postave rásť, zmenšovať sa, zrýchľovať a oveľa viac v tejto hre.

Táto hra je však celkom úžasná a využíva úžasnú 2D animáciu. Namiesto veku 4 rokov sa to v systéme Android a iOS stále zdá vynikajúce. Cena hry v systéme iOS je 3,99 USD a použitie reklám v systéme Android úplne bezplatné. Používanie reklám je podľa našich skúseností dosť dráždivé. Uprednostňujeme teda nákup v aplikácii za 3,99 USD za celú hru bez reklám.

Crossy Road

S najväčšou pravdepodobnosťou ste nikdy v živote nehrali Crossy Road. Môžete hrať jeho duchovného predchodcu Froggera. Frogger’s sú populárnejšie medzi miliónmi hráčov a Crossy Road je najnovšia verzia alebo nástupca tohto žánru. Namiesto úrovní a skóre, ktorým treba konkurovať, berie Crossy Road Frogger inšpiráciu a spája ju s nepretržitými bežeckými hrami, ktoré sú na platformách Android čoraz populárnejšie. Zahŕňa tiež služby Temple Run a Subway.

Základná téma Crossy Road je dosť jednoduchá. Musíte len ovládať kurča prechádzajúce cez cestu. Na zariadení s Androidom vám stačí niekoľko kliknutí prstom. Cesta je bezpochyby doplnená množstvom pohybujúcich sa automobilov, SUV a návesov. Hráč vždy začína späť od východiskového bodu úrovne, ako pri každej inej známej hre s nekonečným bežcom. Hra sa zameriava na hranatú 3D grafiku, ktorá naznačuje retro estetiku pri zachovaní tohto pokročilého arkádového dojmu. Keď sa preklikávate cez obrazovku, celá hra sa stáva čoraz zložitejšou. Vďaka možnosti odomknúť viac ako 200 najnovších postáv a doplnkov.

Od uvedenia hra prekonala viac ako päťdesiat miliónov stiahnutí. Ak hľadáte niečo celkom známe, vývojár Hipster Whale tiež vytvoril najlepší Pac-Man 256, úžasnú verziu Pac-Mana a Disney Crossy Road, pričom využil pôvodnú stratégiu Crossy Road a znovu ju uviedol do života s licencovanými Disney postavičkami.

Downwell

Downwell je k dispozícii na zariadeniach Steam, PS4 a Playstation Vita, pričom táto hra pochádzala priamo z iOSu a potom sa dostala na Android a ďalšie platformy. Pri vyhľadávaní platforiem, na ktorých je hra dostupná, je však crossoverové odvolanie úplne zrejmé. Hra pochádza aj od vydavateľa Devolver Digital. Je známy tým, že na počítačoch a konzolách publikuje hry ako Hotline Miami a Sam & Max.

Downwell však nie je iba arkádová strieľačka. Znamená to, že má úžasné crossoverové odvolanie. Pomocou tvrdej krivky, zapnutí a ľahkého ovládania. Downwell tiež dokáže byť jednou z najlepších hier na zozname, ktorá má crossover odvolanie medzi týmito dvoma platformami.

Downwell je kriticky schválený z dobrého dôvodu. Je to tiež zhon, ktorý hľadá najlepšiu cestu medzi typickým titulom pre mobil a náročným herným zážitkom. Odporúčame vám zakúpiť si ho bez reklám alebo nákupov v aplikácii, takže je ideálne ponechať si na svojom Androidu hranie v krátkom časovom intervale.

avast zaberajúci 100 diskov

Shadow Fight 2

Shadow Fight 2 je 2D mobilná bojová hra. Rovnako ako ostatné, má aj svoje vlastné klady a zápory. Táto hra je veľmi príjemná, keď funguje. Má celkom odlišný umelecký štýl, kde - ak ste sa názvu venovali naplno. Bojovníci v hre sú tiež úplne neprehľadní v tieni a vytvárajú siluetu každého bojovníka.

Vec ju úplne odlišuje od ostatných - boj. Poskytuje dobrý bojový systém pre nováčikov a mačkovačov gombíkov, ale konkurencieschopní hráči budú z toho, čo sa tu ponúka, šokovaní. Animácie sú v systéme Android aj iOS bezchybne plynulé. Tiež existujú prvky RPG, ktoré sa objavia, keď začnete pridávať vylepšenia a úrovne. Je to celkom dobrý doplnok, ktorý ho dobre odlišuje od ostatných bojových hier.

Zápory:

Všetko má svoje vlastné nevýhody. Nevýhodou hry Shadow Fight 2 je teda najhoršia implementácia free-to-play mechaniky. Boje narúšajú energetické výstrahy. Vytvára to mimoriadne frustrujúcu situáciu, keď nemôžu v hre dosiahnuť rýchly pokrok. Po zhliadnutí reklám ste dostali drahokamy zadarmo. Reklamy sú tiež najhoršie. Spôsobujú pády, spomalenie alebo vybíjanie batérie. Okrem všetkého je to však jedna z našich obľúbených bojových hier na platforme.

Beh Klobása Beh!

Tí, ktorí hrali tieto typy populárnych nekonečných bežcov, budú Run Run klobásy oboznámení. Hlavným cieľom hry je behať, behať a behať, až kým nedosiahnete vysoké skóre. V tejto hre ovládate klobásu, ktorá má dve možnosti, ako sa pohybuje. Prvou z nich je rýchly beh, zatiaľ čo sa skláňate späť. Ďalšou voľbou je pomalý pohyb v stoji. Pri prvej voľbe stačí podržať prst na dotykovej obrazovke a prechádzať rôznymi výzvami, ako sú kotúče, kladivá, píly a ďalšie. Táto hra sa dosť podobá na Super Meat Boy, ťažkú ​​a rýchlu plošinovku uvedenú na konzoly v roku 2010.

Záver:

Tu je všetko o hraní mobilných hier bez Wi-Fi. Odporúčam vám hrať tieto vzrušujúce hry a podeliť sa s nami o svoje myšlienky. Ktorá je vaša obľúbená mobilná hra? Dajte nám vedieť svoje myšlienky nižšie!

Prečítajte si tiež: