Hry MMORPG zadarmo pre Mac - prečítajte si všetko o technológii

Hľadáte najlepšie hry MMORPG zadarmo pre Mac? Aj keď je dosť ťažké nájsť niektoré užitočné hry zadarmo pre Mac, neznamená to, že pre Mac neexistuje žiadna hra. To znamená, že počet je veľmi minimálny. Prípad Free RPG je však celkom iný.

Podobne sme si počínali aj v Strategické hry pre Mac , niektoré tituly sú k dispozícii prostredníctvom služby Steam. Ak máte v počítači Mac nainštalovaný program Steam, inštalácia a hranie týchto hier je celkom jednoduché. Tu je niekoľko najlepších RPG hier pre Mac. Začnime.

Hry MMORPG zadarmo pre Mac

Tu je kompletný zoznam hier MMORPG pre Mac:

Dota 2

Hry Dota 2-MMORPG pre Mac

Dota 2 je jednou z najhranejších a najlepších MMORPG hier pre Mac. Táto hra je veľmi zaujímavá, pretože je tu veľa vecí, ktoré môžete objaviť. Stanete sa jedným z hrdinov Dota 2 a pokúsite sa spoznávať svet pri bojoch s ostatnými. Hra je založená na zručnostiach, pretože v aplikácii sa nedajú nakupovať ďalšie alebo talentové výhody. Môžete si zvoliť rolu a začať hrať. Budete milovať vylepšenú grafiku a veľkú užívateľskú základňu, ktorou sa Dota 2 môže pochváliť.

Požiadavky na systém:

• 4 GB RAM
  • Dvojjadrový procesor Intel
  • Radeon HD 2400 alebo Intel HD 3000 alebo vyšší
  • NVIDIA 320M
  • 15 GB úložného priestoru

Kliknite tu pre inštaláciu: Dota 2

Shakes & Fidget

Ak hľadáte fantasy RPG, plné zábavy, Shakes and Fidget by mali byť vašou najlepšou voľbou. S užívateľskou základňou 50 miliónov plus sa vám budú páčiť aj jeho online boje. Aj keď nechávame humor bokom, hra ponúka veľa možností, ako sú prispôsobiteľné postavy, množstvo zbierkových predmetov a veľa úloh, ktoré môžete dosiahnuť. Táto hra vám dáva pocit, že sa nachádzate v komikse, ktorý je najlepší na hranie rolí. Chcete viac hier MMORPG pre Mac? Ponorte sa dole!

aktualizácia systému Windows 10 čaká na inštaláciu

Požiadavky na systém:

• Intel Pentium
  • 1 GB RAM
  • 100 MB Úložný priestor

Kliknite tu pre inštaláciu: Shakes a Fidget

Aréna taktických príšer Rumble

Aréna taktických príšer Rumble

Pred štyrmi mesiacmi bola spustená Tactical Monsters Rumble Arena. Táto hra sa však stala najlepšou voľbou pre hráčov z celého sveta. V tejto RPG hre stačí použiť svoju techniku ​​alebo taktický boj. Vďaka rôznym režimom hrania sa vám môžu dostať do rúk aj boje v reálnom čase alebo bežné misie. Máte úplnú kontrolu nad príšerami, ktoré majú najlepšie schopnosti.

Požiadavky na systém:

• Intel Core 2 Duo
  • 512 MB RAM
  • 512 MB videopamäť
  • 500 MB úložného priestoru

Kliknite tu pre inštaláciu: Aréna taktických príšer Rumble

Pán prsteňov online

Táto hra je jedným z úžasných alebo najpopulárnejších MMORPG pre Mac, pretože tento úžasný titul hrá veľa hráčov. Táto hra je najlepšia, ak viete niečo o najslávnejšej sérii od JRR Tolkiena. Potom môžete preskúmať remeslo alebo Stredozem, najlepšieho hrdinu, aký si krajina zaslúži. Existuje viac ako 105 metód na prispôsobenie vášho hrdinu, čo je úžasné. Tiež ponúka možnosti, ako sú PvP boje a online arény.

Požiadavky na systém:

• 2,0 GHz Intel i5
  • 2 GB RAM
  • Intel HD3000 alebo lepší
  • 25 GB Úložný priestor

Kliknite tu pre inštaláciu: Pán prsteňov online

Špiráloví rytieri

Hry Spiral Knights - MMORPG pre Mac

Spiral Knights sa nazýva kooperatívne dobrodružstvo, a to z nejakého dôvodu. Stačí vytvoriť tím s rytiermi, ktorí uviazli na cudzej planéte. Prispôsobenie herných postáv nie je dobré, váš rytier bude v tejto hre konkurovať iným súperom. Jadro Spiral Knights je však v boji viacerých hráčov a to vám nemôže chýbať.

Požiadavky na systém:

• 1,3 GHz procesor
  • 1 GB RAM
  • 64 MB videopamäť
  • 700 MB Úložný priestor

Kliknite tu pre inštaláciu: Špiráloví rytieri

GuildWars 2

GuildWars 2 je najlepšie online RPG pre viac hráčov pre zariadenia Mac. Je to celkom jednoduchá hra pre viac hráčov, vďaka kooperatívnej komunite, ktorú má. Hra GuildWars 2, ktorá bola uvedená na trh v roku 2012, bola jednou z mojich najobľúbenejších z tých, ktorí chcú skutočný zážitok z hrania rolí. V hre sú rôzne rasy a vy - ak ste začiatočníci a chcete niečo dobehnúť. Ponúka rôzne režimy, ako napríklad PvP. Chcete viac hier MMORPG pre Mac? Ponorte sa dole!

Požiadavky na systém:

• Intel Core i5 alebo lepší
  • 4 GB RAM
  • 50 GB úložného priestoru
  • GeForce 320MATI
  • Radeon HD 6630M
  • Intel HD 3000 alebo lepší

Kliknite tu pre inštaláciu: GuildWars 2

Trove

Trove

V zozname MMORPG hier pre Mac je Trove hra založená na akčných hrách alebo hrách na hrdinov otvoreného sveta, ktorú môžete hrať na Macu. Umožňuje vám preskúmať svet, ktorý sa neobmedzuje iba na Zem. Trove potrebuje, aby ste tiež zachránili multivesmír pred hrozbami. Existujú rôzne triedy ako Piráti, Rytieri a mnoho ríš, ktoré môžete preskúmať. Trove tiež prichádza s množstvom prvkov budovania sveta a stratégií. Môžete sa tiež postarať o korisť, postaviť veľa vecí.

Požiadavky na systém:

• Jadro i5
  • 1 GB RAM
  • Intel HD 4000
  • 1 GB úložného priestoru

Kliknite tu pre inštaláciu: Trove

SMITE

Využívajúc viac ako 30 miliónov hráčov, SMITE prináša najlepšiu kombináciu akcie alebo hrania rolí. Ak poznáte staršiu mytológiu - napríklad Thora zo škandinávčiny -, zbožňujete dej tohto titulu. Môžete tiež zvoliť jednu z mytologických postáv alebo ich zručnosti. Táto hra je zberateľská, rýchla a otvorená bojová aréna. Môžete sa tiež dostať na bojisko a vyhrať, ak sa chcete posunúť ďalej. SMITE aktualizovaný tiež každý deň.

Požiadavky na systém:

• Core 2 Duo
  • 2 GB RAM
  • 512 MB videopamäť
  • 10 GB úložného priestoru

Kliknite tu pre inštaláciu: SMITE

SAS: Zombie Assault 4

SAS: Zombie Assault 4-MMORPG hry pre Mac

Spoločnosť SAS: Zombie Assault 4, ktorá bola uvedená na trh v roku 2017, je najlepším špičkovým akčným RPG pre počítače Mac. Keď sa prepuknutie škodlivého softvéru zmenilo na každého človeka na zombie, môžete tiež prevziať úlohu záchrancu a potom proti ním bojovať. Titul ponúka aj 3 úlohy, ktoré si môžete zahrať. Samozrejme, SAS: Zombie Assault 4 bojuje alebo bojuje, ale jeho funkcie alebo vylepšenia pripomínajúce RPG sú neprekonateľné.

Požiadavky na systém:

• 2GHz procesor
  • 1 GB RAM
  • Grafika OpenGL
  • 512 MB Úložný priestor

Kliknite tu pre inštaláciu: SAS: Zombie Assault 4

doplnok kodi bob nefunguje

Pixel Dungeon

Pre vaše pohodlie hovoríme o Pixel Dungeon pre PC, ktorý je k dispozícii pre systémy macOS, Windows a Linux. Môžete si tiež vychutnať rovnako najlepšiu hrateľnosť, akú ste zvykli v systéme Android. Pixel Dungeon, jedno z úžasných RPG pre smartphony, slúži na jednoduché rozhranie alebo pixelové umenie. Môžete si tiež vybrať postavu, ktorá môže preskúmať dungeon a ničiť všetko zlé na ceste.

Požiadavky na systém:

• Pixel Dungeon je minimálny

Kliknite tu pre inštaláciu: Pixel Dungeon

Gaytective

Gaytective

Tu je úplne odlišný titul od kategórie RPG. V tejto hre môžete hrať úlohu detektíva. Počkajte, nechystáte sa napraviť žiadne vraždy. Prípadne musí detektív s nimi hovoriť a zistiť, či sú homosexuáli. Názov však prichádza s retro náhľadom a niekoľkými úžasnými dialógmi s ostatnými alebo s dámou, ktorá vás najala. Gaytective je predovšetkým o dialógoch alebo interakciách, ale je to malá hra. Toto by ste mali tiež skontrolovať, ak hľadáte číru zábavu.

Požiadavky na systém:

• Nič neurčené
  • je to malá hra
  • funguje perfektne na MacBooku Air z roku 2015

Kliknite tu pre inštaláciu: Gaytective

Ríša šialeného Boha

V zozname hier MMORPG pre Mac je Realm of the Mad God ľahká hra založená na pixelových grafikách. Má však niekoľko úžasných hrateľností. Ale ak neviete, je to tiež jedna z MMORPG. Môžete sa tiež sústrediť na akciu a boje, ale vždy sa v nej nachádzajú niektoré najlepšie prvky RPG. Hra obsahuje niektoré možnosti, ako napríklad tímové bitky alebo rabovanie. Ale skutočne záleží na tom, či je vaša postava dostatočne robustná na to, aby zvládla všetky tieto výzvy.

Požiadavky na systém:

• Intel Core Duo alebo novší
  • 1 GB RAM
  • 100 MB Úložný priestor

Kliknite tu pre inštaláciu: Ríša šialeného Boha

RuneScape

RuneScape

RuneScape je ďalšia MMORPG založená na fantasy alebo free-to-play MMORPG dostupná pre Mac a mnoho ďalších platforiem. Po úspešnej inštalácii klienta a vytvorení účtu sa dobrodružstvo začína. Stáva sa tiež populárnym bezplatným MMORPG. RuneScape prichádza s dostatočne veľkou komunitou, kde je veľa online. Okrem mnohých RPG, ktoré sme spomenuli, je RuneScape obrovský a je tu toho omnoho viac. Začína sa na ostrove Ashdale a skúma veľa vecí.

je legitimna ziva vlna

Požiadavky na systém:

Hra sa líši v závislosti od úrovne. High Details vyžaduje i5 / i7, 4 GB RAM a dedikovanú grafiku ATI / NVIDIA Radeon.

Kliknite tu pre inštaláciu: RuneScape

Clicker Heroes

Clicker Heroes je ďalšia vynikajúca neformálna clicker hra s úžasnými RPG prvkami. Všetko, čo robíte, je klepanie myšou, ale môžete si vybrať z rôznych nepriateľov alebo postáv. Hra tiež prichádza s vizuálne príjemným dizajnom alebo stratégiou. Môžete tiež stále najímať veľa hrdinov, ktorí majú dobré schopnosti ponúknuť. Nie je to úplne RPG, Clicker Heroes je jedným z najlepších tipov pre Mac.

Požiadavky na systém:

• Intel Core Duo
  • 512 MB RAM
  • Úložisko 90 MB

Kliknite tu pre inštaláciu: Clicker Heroes

MINDNIGHT

MINDNIGHT

Pomocou tohto populárneho online multiplayeru dokončujeme náš zoznam najlepších MMORPG hier pre Mac. MINDNIGHT funguje po pridelení náhodnej role - buď agenta, alebo hackera. Cieľom je poraziť toho druhého, aby ste mohli uspieť. Dobrá stránka MINDNIGHT je, že ponúka veľa vecí, ako napríklad hi-tech alebo komunikačné systémy. Pamätajte, že MINDNIGHT je kompletná sada do vzdialenej budúcnosti, v ktorej sa splní váš sen o cyberpunku.

Požiadavky na systém:

• Dvojjadrový procesor
  • 1 GB RAM
  • 512 MB grafiky
  • 120 MB priestoru

Kliknite tu pre inštaláciu: MINDNIGHT

Záver:

Väčšina vyššie spomenutých hier MMORPG pre Mac ponúka režim PvP, ktorý je úžasný. Mnohé z nich sú tiež kombináciou RPG, akčných alebo strategických hier, takže máte veľa vzrušenia. Tiež sme sa pokúsili pridať hry, ktoré sú úplne zadarmo, a nie tie, ktoré majú veľa nákupov v aplikácii. Napriek tomu, ak si myslíte, že nám chýbalo vaše obľúbené RPG zadarmo, potom nás bez väčších okolkov komentujte nižšie!

Prečítajte si tiež: